fredag 10 november 2017

CHOKLADKALENDER...

Jag är en sån där mamma som på ren automatik har fortsatt att köpa chokladkalendrar till mina söner fast dom egentligen för mycket länge sedan passerat det stadiet...

Och någonstans så tror jag också att dom uppskattar det!

Min yngste son var ju på Ullared förra helgen, och kom hem med flera fina saker.

Och efter ytterligare några dagar fick jag den här chokladkalendern.
Det kan man väl kalla för "Payback Time"?

Det är inte så illa att snart nå dom 50, och få sig en alldeles egen chokladkalender, och dessutom med mina små gula och absoluta favoriter...The Minions!

Nu kommer det alltså att bli choklad vareviga dag i hela december, men vad fanken, man måste ju få unna sig...







Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar