torsdag 9 november 2017

COSY CHRISTMAS...

Har ni också fått denna H&M Home-julspecial i brevlådan...?

Asså, man dör ju en smula över hur snyggt allting är!

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, dessa stylister gör verkligen ett fantastiskt jobb.

Gång på gång skapar dom den där känslan som gör att man skulle vilja befinna sig i centrum av alla dessa vackra, mysiga och läckra bilder.

Och julen är ju den högtid, som iallafall jag går all in med pynt och dekorationer här hemma.

Till första advent kommer precis allting fram, till och med granen!

Man måste ju få lov att hinna njuta av allt det fina och mysiga...

I helgen när jag är ledig, blir det till att baka lussebullar, så inspirerad blir jag av dessa fina bilder!

Bjuder på lite bilder på bilder från denna julspecial, så låt er också inspireras och gör gärna ett besök i närmaste H&M Home-butik, eller så kollar ni in allt fint som även finns online, och det gör ni som alltid enkelt här.

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar