tisdag 28 november 2017

LET THE LIGHT IN...

När man för sjuttioelfte gången i år har så kraftig förkylning i kroppen så att man måste få penicillin, ja då tycker man faktiskt lite extra synd om sig själv...

Denna gång är det öronen och bihålorna som spökar, och som vanligt vandrar mina förkylningar runt i kroppen, men nu hoppas jag att det stoppar då jag fått en ordentlig kur med medikamenter.

Och när man tycker så där lite synd om sig själv, då måste man se till att tillvaron lyser upp lite extra, eller hur?

Därför tände jag alla ljus i förväg och på en gång, i min alldeles nya adventsljusstake som jag fått av min son, och som han också fyndade på Gekås/Ullared, när han var där för några veckor sedan.
Ingen hejd på fina grejer som han köpte med sig hem till mig.

Hur fin som helst, och passade alldeles perfekt uppe på skåpet i vardagsrummet!

Och när man är sjuk får man tjuvstarta, det är sen gammalt...







Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar