torsdag 14 december 2017

EN KUNGLIG TIMME...

Här i denna stol med täcke och allt, har jag idag fått mig en hel timmes härlig och avkopplande ansiktsbehandling!

Säger varje gång jag varit här, att varför gör man inte detta oftare...?

Jag är väldigt dålig på att unna mig själv sådant här, men när jag väl gör det, så känns det så otroligt lyxigt.

Och redan nästa vecka ska jag hit igen, men då för en härlig stund med fotvård.

Det gäller att ta hand om sig i båda ändar så att säga...

Idag fick jag mig en behandling med ekologiska produkter från Maria Åkerberg, som skulle passa min hy perfekt.

Här möts man alltid utav ett trevligt och kunnigt bemötande, och i ljusa fräscha lokaler mitt i centrala Trollhättan!

Du hittar Royal Beauty på Drottninggatan 23.

Vill du också boka en tid så kan du göra det enkelt via hemsidan, eller på 🕿 0520-42 80 00.











Foto: Zimmer's alla rum...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar