söndag 14 januari 2018

BEST COLLEAGUES...

Att fylla 50 har onekligen sina fördelar...

Igår blev jag firad av dom bästa kollegorna! 

Och inte bara jag, utan vi var fyra stycken jubilarer, tre som fyllde 30 också.

Dom hade ordnat in oss i VIP-loungen på Buddy's här i stan, vilket kändes lyxigt att få sitta så här på tu man hand med dessa fina kollegor.

Så tacksam att så många kunde komma på en lördag, då jag vet att helger brukar vara heliga för oss som jobbar inom handeln.
Det dök även upp ett par gamla kollegor som slutat...

Det bjöds på Fajitasbuffé, och till det fick det för min del bli prosecco i glaset, för firar man så firar man!

Carolina på jobbet är grym på att sätta ihop musikquiz, och hade gjort detta inför denna kväll, och med huvudtema på dom årtal vi jubilarer är födda.

Så uppskattat!

Och..host host...någons lag vann ju med ett ½ poäng, kan det liksom bli bättre...!?

I present fick vi jubilarer var sitt presentkort, men inte på samma ställe, utan var och en fick ett som passade oss personligen.

Det bjöds även på skönsång från detta härliga gäng.

Innan hemgång fick det även slinka ner en Moscow Mule, en riktig favoritdrink.

Vill på detta sätt verkligen tacka Er alla för en riktigt fin och uppskattad kväll.

Och än så länge suger jag på karamellen att jag "bara" är 49...











Foto: Zimmer's alla rum

Gruppfoto: Carolina Jaeger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar