torsdag 18 januari 2018

LOVE THIS FACE...

I lördags blev jag ju firad ordentligt för att jag snart fyller 50...

Och i söndags fick jag ett meddelande av min kära och tidigare kollega Anki som också var med och firade.

Hon undrade om jag fanns hemma inom en timme, och det gjorde jag.

Då kommer hon förbi med denna fina och egengjorda tavla!

Till saken hör att hon i höstas visade några bilder på sina fina betongalster, och däribland fanns denna tavla, och jag fick genast ett sådant där stort "vill ha"-begär.

Så jag frågade om den möjligtvis var till salu, och det var den.

Så vi bestämde att hon skulle titta in på jobbet en dag, men just den dagen var en av alla dessa dagar som jag varit drabbad av virus...

Sen blev det jul och nyår, och tiden bara gick.

Tills i söndags, då hon dök upp med den som ytterligare en 50-årspresent!

Så jäkla glad och så tacksam.

Och jag visste ju precis var den skulle hamna, och den gör sig alldeles perfekt där på hyllan i sovrummet.

Älskar saker med personlig touch, och det kan vi väl ändå vara överens om att detta är?

Och denna tavla blir ytterligare ett fint minne av denna dag som stundar, då jag blir ett halvt sekel...









Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar