söndag 7 januari 2018

ROLE MODELS...

Igår den 6 januari, var det mina svärföräldrars bröllopsdag.

Och för 6 år sedan var vi på Fuerteventura och firade mina svärföräldrars 50-åriga bröllopsdag!

Vi blev tillsammans med Magnus systers familj medbjudna för att fira denna stora dag.

Ett minne för livet, att få göra något sådant tillsammans.

Så igår var det alltså deras 56:e bröllopsdag, och som om inte dessa 56 år räckte, så har dom faktiskt hängt ihop i hela 63 år...

Jag tycker att det är helt fantastiskt!

Två fina människor som har gjort och betyder så otroligt mycket för mig och för oss. 
Fina förebilder både för oss och våra barn.

Dock tycker jag alltid att detta avstånd vi har mellan oss geografiskt är jobbigt, utav många olika anledningar.

Människor man tycker mycket om vill man få ha nära sig.






Övre bild: Fotograf okänd
Nedre bild: Johanna Ek


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar