tisdag 16 januari 2018

SÅ GOTT SOM GRÖN...

Fick så mycket fina julklappar av mina söner, och denna gröna kokbok var en av dom.

Bara vegetariska recept av Per Morberg, och tillsammans med kokboken, som ett tema, så fick jag också 
Per Morbergs fina glas från Orrefors.
Med ingraverade autografer i botten på varje glas...

Har alltid gillat teman, så jag uppskattar verkligen när man tänkt sig en röd tråd med en present.

Känner att jag borde bli bättre på det här med att laga mer vegetariskt, och då yngste sonens flickvän är vegetarian, så har jag faktiskt utökat mina inköpsrundor när vi är och handlar...
Kanske inte så mycket, men det är en bra början iallafall!

Och med denna gröna kokbok så borde jag ju kunna få mig några nya favoriter när det gäller just vegetarisk matlagning.







Foto: Zimmer's alla rum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar