torsdag 8 mars 2018

DÄR SATT DEN...

...och på Internationella Kvinnodagen och allt!

Kände mig rätt stark när jag lämnade tatueringsstudion, men definitivt inte innan...

Fick ju en tatuering i 50-årspresent av mina kära söner, och då kan man ju inte som mamma banga ur, eller hur?

Och naturligtvis fick det bli en tatuering med det absolut finaste och bästa som jag har gjort i mitt liv!

Sönernas namn och sedan deras födelsedagar med romerska siffror, enkelt och stilrent.

Yngste sonen som också är tatuerad av samma tatuerare följde med som stöd, och kunde dessutom föreviga detta historiska ögonblick...

Vilket han även gjorde i sin egen My Story på Snapchat, där han lät "50-årskrisen" få sig ett ansikte.😉


Tatueringen gjorde jag hos Jimmie på Meanline Tattoo här i Trollhättan, och studion ligger på Göteborgsvägen 2.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar