måndag 14 maj 2018

LILLEMAN...

Som mamma är det oerhört svårt att fatta att ens yngste son just idag fyller hela 20 år!

Ingen tonåring längre, utan tar klivet framåt som vuxen och ytterligare lite äldre.

Så glad för båda mina fina söner, men som yngst kommer man alltid att vara just yngst...

Detta är våran "Lilleman" och kommer så att alltid vara.

Minnena rusar iväg, och att jag genom hela graviditeten med honom riskerade missfall, var oerhört psykiskt påfrestande, och dom nio månaderna blev otroligt långa.

Sa då, att om allt det här kommer att gå vägen, så får det vara bra med barn efter detta, för det var verkligen en riktig pärs.

I slutänden gick jag istället en hel vecka över tiden.

På insidan hade denna kille levt ett otroligt livligt liv, med få stilla stunder, och det är väl också det som har kommit att bli hans personlighet även på utsidan.

Full av energi och idéer, och alltid något på G.
Dessutom utrustad med ett hjärta av guld, precis som sin storebror.

Han har förgyllt varje dag med sin härliga humor, och han har lika ofta fått mig att slita mitt hår...

Men alltid med den där glimten i ögat, och med det där smilet där skrattgroparna träder fram.

Svårt att vara arg då...

Man har bara sina barn till låns, och visst är det väl så.

Glad för varje stund man får vara med på resan, och att denna resa just idag har pågått i 20 år känns för mig helt överväldigande.

Dagen firas med vänner och flickvän, så gårdagen fick gå i familjens tecken.

Då stod kalkonmiddag på önskelistan, och det fick man ju naturligtvis fixa till, för 20 fyller man ju bara en gång! 

Love You To The Moon And Back...











Foto: Zimmer's alla rum...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar