onsdag 9 maj 2018

KUSINTRÄFF...

Imorgon åker jag och Magnus över till Danmark och Aalborg.

Där ska vi ha en kusinträff på min och min pappas sida.

Detta betyder väldigt mycket för mig, då jag är halvdansk och i princip har en obefintlig släktsida här i Sverige.

Mina kusiner har haft den så stora och fina tanken att invänta mig, för att imorgon kunna sprida askan efter deras mamma, min faster som gick bort i höstas.

Uppskattar detta så otroligt mycket, och det innebär också att det kommer att komma många från denna sidan av familjen /släkten.

Tidigt imorgon bitti ger vi oss av via Göteborg.

Och detta innebär också att det kommer att vara total tystnad här på bloggen tills jag är hemma igen.

Vill därmed önska Er alla en riktigt fin Kristi Himmelsfärdsdag och helg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar