torsdag 27 december 2018

THE HUMAN MIND...

På julafton blev jag väldigt bortskämd av massor av fina julklappar från mina båda söner.

På något vis har det blivit ombytta roller, då det nu är vi föräldrar som får fler julklappar än våra barn...

Mina söner har alltid varit lyhörda på vad jag gillar, och dom har alltid lyckats överraska mig genom att komma ihåg saker som jag i förbigående har nämnt nån gång.

Att jag har klara favoriter i inredningsdetaljer har dom också genom åren anammat.

Och att jag har en stark förkärlek för både  Phrenology Heads och för Palmistry Hands har verkligen inte gått dom förbi.

Förra julen fick jag en av dessa händer i julklapp av min äldste son, och den kan du se och läsa om här.

Och av min yngste son fick jag denna jul detta fina huvud!
Passade perfekt i gästrummet och ihop med dom fina fotografierna på mina söner i modell yngre.







Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar