fredag 4 januari 2019

A FRESH START...

Gott Nytt År på er allihop!

Här på bloggen ligger jag fortfarande lite lågt, då energidepåerna icke är på topp ännu.

Halvt sjukskriven hela januari, och äntligen börjar jag känna att det vänder, inte mycket men ändå.

Östrogen och sjukgymnastik i kombination av återhämtning, ska förhoppningsvis få denna kärring på banan igen...

Något som jag också känner håller på att vända, är ju detta kolossala mörker som vi befinner oss i under detta vinterhalvår.

Att bara komma in i januari gör ju underverk!

Här har all jul plockats bort, och det känns väldigt skönt.
Går ju all-in till första advent, men så fort julafton passerat, så känner jag att det är over and done...

Och idag när jag kom hem från jobbet, så stod denna krispiga och färgglada bukett med tulpaner mitt på köksbordet!

Magnus tyckte visst att jag var värd lite blommor en dag som denna, och visst får man väl både fredagsfeeling och vårkänslor när man ser den?

Hoppas verkligen att ni alla hade en fin nyårsafton med allt var det innebär, och att vi alla nu har ett nytt och bra år framför oss.











Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar