fredag 11 januari 2019

GOLDEN BULBS...

Asså, jag bara måste få visa en till av alla mina fina julklappar från mina söner...

Denna var uppdelad i två klappar, och när jag öppnade den första så tittade jag på min yngste son och undrade om han ville säga mig något med detta...
Om jag varit en så dålig klimakteriemorsa det sista, så att han verkligen tyckte att jag behövde mig ett fem meter långt rep...🙈

Ni får ursäkta våran något makabra humor, men huvudsaken är att vi inom familjen förstår den!

I klapp nummer två, så låg denna fina ljusslinga med tio fina LED-lampor fastsatta på en jutekabel.

Av repet gör man sedan en korg, och i den lägger man sedan bara ner denna fina ljusslinga, och tada!
En alldeles personlig och perfekt belysning, helt i min smak.

Jag har sagt det förut, men säger det igen, mina söner vet verkligen vad jag gillar.

Och detta var en riktigt lysande...och kreativ idé av yngste sonen!

Både repet och ljusslingan hittar man på Clas Ohlson.








Foto: Zimmer's alla rum...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar