tisdag 26 januari 2016

SMART...

...Smarteyes!

Äntligen har jag fått mig ett par riktiga glasögon.
Och jag kunde hämta ut dom igår på min födelsedag, så här kan vi snacka om present! 

Detta har hängt som ett ok över mig alldeles för länge...

Men plötsligt händer det, och jag dök in hos Smarteyes helt spontant en dag.

Synundersökning, och val av två bågar, så att ett par kunde bli solglasögon.

Ska bli så skönt att inte behöva plocka av och på, som jag har gjort med mina läsglasögon.
Till slut tröttnade jag på det, och använde mina läsglasögon rätt så permanent, och det är ju inte alls bra för ögonen som blir så otroligt ansträngda och trötta.

Förhoppningsvis kanske en hel del huvudvärk också försvinner...

Hos Smarteyes har dom 50% på alla extra par. 
Och dom har fasta priser på alla sina glasögon oavsett synfel.

Tänk att vara 48 år och kunna se så bra ut som nu...! ;)

Smart!







Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar