fredag 21 december 2018

BILTEMA...

Jag har verkligen en förkärlek för dessa röda VW-bubblor med granar på taken!

Vet inte varför, men tror ändå att dom på något vis symboliserar julen så som den bör vara...

Att vi på jul tar oss till våra nära och kära, det som är det allra viktigaste på jul för många av oss.

Att känna den där mysfaktorn som är lätt att glömma bort i all julstress och kommers.

Driving Home For Christmas är något jag inte behöver göra denna jul, då julen i år ska firas hos oss.

Och då får det bli att denna röda VW-bubbla får stå i centrum på årets julbord.

Gjorde mig ju en egen bubbla med gran för ett tag sedan, och om den kan du läsa mer om här.

Sedan så sprang jag på dessa söta servetter som var som klippt och skurna för mig.

Dom hittade jag på nyöppnade Normal här i Trollhättan, för endast 10:-/paket.
Kan man kalla för fynd!

Normal är en dansk kedja som säljer normala varor till onormala priser...

Gillar verkligen när man kan göra fint med små medel, och utan för stora hål i plånboken.







Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar