söndag 16 december 2018

GOLDEN NEW YEAR...

Guld och glitter hör nyårsafton till tycker jag, och att duka med gyllene ting är därför extra självklart!

Har nu köpt det som behövs för att sätta den där extra touchen, och tillsammans med lite som redan fanns hemma så tror jag att detta kommer att bli riktigt bra.

Assietterna köpte jag på IKEA redan i oktober när dom släppte året julkollektion VINTER 2018 där dessa ingår.
Till ett pris på 25:-/styck så är dessa assietter dessutom ett riktigt kap.

Guldtabletterna fyndade jag på Rusta för endast 5:-/styck när dom hade medlemspris, det kan man väl också kalla för fynd...

Duken med guldglitter köpte jag på H&M Home för 199:- och den finns att få i flera färgsättningar.
Du hittar den enkelt här.


Servetterna med Grevinnan och Betjänten köpte jag på 2 Fröknar för flera år sedan, och tack vare att jag köpte flera paket så har jag fortfarande kvar så att dom räcker även i år.

Den glittriga nyårsdekorationen fyndade jag på Nille innan dom stängde sin butik här i Trollhättan.

Lite gammal och lite nytt kommer att förgylla nyårsdukningen här hemma i år.

Vad har ni själva för nyårstema?







Foto: Zimmer's alla rum...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar