lördag 15 december 2018

SEASON'S GREETINGS...

Ibland när man ser något som man vill ha, så får man helt enkelt sansa sig...

Och glöggmuggar är något som redan finns här hemma, och dom behöver verkligen inte kompletteras.


Men så sprang jag på dessa fina små muggar när jag hade ett ärende inne på Stora Coop.

Dom ser ut som sådana där mysiga och emaljerade muggar som fanns förr i tiden.

Men det sunda förnuftet sa ju naturligtvis till mig att det redan fanns glöggmuggar där hemma, så därför lyssnade jag på det lite mindre sunda förnuftet som sa åt mig att iallafall köpa en endaste mugg...

För ynka 20:- blev den min, och med lite små attiraljer så fick jag mig en lite personlig juldekoration här hemma.

Så kan det gå när man får för sig att sansa sig lite...








Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar