lördag 5 januari 2019

MINIMALISM...

Gårdagens skyltfönster blev ett väldigt vårligt och väldigt minimalistiskt sådant.

Då jag just nu jobbar halvtid, så gjorde jag detta fönster ihop med Tilda, en duktig tjej som igår gjorde sin sista dag hos oss.

Det har varit otroligt roligt att få lära henne så mycket jag kan under den tid hon jobbat hos oss, och jag hoppas att hon nu har en hel del med sig i bagaget, då hon från och med måndag ska pröva sina vingar inom företaget, fast i en Göteborgsbutik.

Riktigt kul att få göra en sådan här skyltning ihop som ett sista projekt...

Enkelt, minimalistiskt och i kontrastfärger som verkligen andas vår anno 2019.

Och i varje skyltning hittar man alltid sina egna favoriter, och jag är väldigt förtjust i den fina tekannan i stengods som kan bli din för endast 249:-

Tekannan och allt annat fint hittar ni på hm.com, eller i närmaste H&M-butik med H&M Home-sortiment.

















Foto: Zimmer's alla rum...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar