torsdag 17 augusti 2023

RUSTA FÖR HÖST...

Var in en sväng på Rusta för att kolla in lite av deras höstnyheter.
Hade sett några kandidater när jag kollade in deras pressrum.

Och besöket var givande och jag slog till på dessa kuddar som passade perfekt i sofforna i vardagsrummet.
Blev en perfect match med dom som redan var där och en liten uppdatering då det just nu är otroligt trendigt med fransar, flätor, makramé och andra lite utstickande detaljer på kuddar.

Hade också kollat in den fina handgjorda urnan i keramik och en sådan fick det också bli.

Jag är ju lite känd som Tant Brun och jag håller mig till det, för varför ändra ett vinnande koncept...?

Urnan fick hamna i vardagsrumsfönstret med en enkel eukalyptuskvist, men lika fin utan.

Små detaljer som på ett enkelt sätt förändrar mycket.

Kuddarna Karur fyndade jag för 149:-/st. och urnan Vilda för 249:-

Fanns allt några fler guldkorn för hösten som lockade, men jag sansade mig, för det är ju faktiskt fortfarande sommar, eller...?🍁











Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar