lördag 27 oktober 2018

CHRISTMAS CAR...

Årets första julpyssel är redan avklarat!

Nä, jag har inte fått fnatt, men det bidde liksom bara så...

Älskar dessa röda folkvagnar med julgran på taket, som har blivit så stort inredningsmässigt på jul.

Dom dyker upp lite överallt och i lite olika skepnader och även till lite olika pris.

Förra månaden sprang jag på denna lite knubbiga folkvagnsbubbla på Flying Tiger Copenhagen.

Tänkte att den en dag skulle komma att få sitt tilltänkta syfte.

Och idag högg jag mig en gran inne på City Gross.

Och voilà, nu har jag fått mig en egen mysig och julig bubbla!

Den kommer att få sig en liten hedersplats här hemma, när julgrejerna plockas fram till första advent.

Bilen kostade 40:- och granen 5:-, så det blev även ett prisvärt julpyssel, och som tog noll tid att göra.

Bra kombo, om ni frågar mig...







Foto: Zimmer's alla rum...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar