fredag 9 november 2018

KELLO'S BURGER & PIZZA...

Måste bara få tipsa om denna nya restaurang här i Trollhättan!

Genom en bild på Instagram så fick jag nys om denna lilla smakfulla pärla i hjärtat av Skoftebyn.

Och idag när jag har haft en ledig dag, och mannen jobbat hemifrån, så tyckte jag att det var en bra idé att göra ett nedslag här för lunch.

Utsidan ger inte denna insida någon som helst rättvisa, och med en gång man stiger in så trivs man.

Så smakfull miljö, och för mig som älskar det industriella och att inreda med varma och bruna toner, så var detta en fullpoängare inredningsmässigt.

Stolarna hade jag kunnat ta med mig under armen när vi gick, och tapeten med struktur av croco var ju bara så snygg!

Men vi var ju här för att äta, och vi bestämde oss omgående för varsin Kello's Lunchburgare, på 150 g högrev, och med hemslagen hamburgerdressing, cheddarost, bacon, tomat och isbergssallad.

Medan vi väntade på maten fick vi in varsin god och krämig coleslaw.

Vi behövde dock inte vänta särskilt länge på denna så fantastiskt goda hamburgare, som var perfekt grillad och otroligt saftig.
Till denna burgare serverades även krispiga pommes, med mayo och ketchup som tillbehör.

Så gott och så vällagat och till det otroliga priset 90:-/pers!

Även ett plus för trevligt bemötande av personalen.

Hit kommer vi igen, både för lunch och middag.

Ni hittar Kello's  Burger & Pizza på Syltevägen 62 A här i Trollhättan.



















Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar