måndag 15 oktober 2018

ELLOS HOME...

I lördags innan vi tog oss till Liseberg, så gjorde vi en liten mellanlandning inne i city.

Jag var nyfiken på Ellos Home som öppnades den 24 maj i år.

Tycker Ellos har en hel del snygga inredningsprylar, och det är alltid roligt att få kunna se varorna i verkligheten.

Jag hade dock personligen förväntat mig att finna ett större utbud än vad det bjöds på, men å andra sidan så ska ju en butik som denna skapa inspiration och vara direktkopplad till utbudet online.

Via stationer i butiken kan man handla online bland alla Ellos produkter, men som sagt, jag hade ändå förväntat mig att finna ett större utbud i fysisk form.

Är du också nyfiken på Ellos Home, så finner du butiken i centrala Göteborg på Korsgatan 13.



















Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar